loading...
جلوات.ای ار |www.jalavat.ir
Admins بازدید : 187 چهارشنبه 15 آذر 1396 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین در تاریخ 1396/09/17 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

مطلب خیلی خوبی بود

این نظر توسط فرید در تاریخ 1396/09/17 و 19:10 دقیقه ارسال شده است


سلام خسته نباشید
من یک رفیق دارم خیلیم دوسش دارم در عرض دو روز یهویی فوق الغاده مغرور و خود خاه شد البته از قبل هم بود و رفتاراش تحقیر آمیز و بد شده دقیقا همینایی ک شما نوشتید با اینک از قبل خودخاه بود اما الان خیلی بیشتر نشون میده ، اینم هست ک با همه اینجوری شده نه تنها با من اما قبلا حد اقل با من اینجور نبود
لطف کنید و بگین چیکار کنم ؟و علت چیه ک اینجوری شده ؟
واقعا ممنونم.
پاسخ : دوست عزیز سلام،
فقط می‌تونم بهتون پیشنهاد کنم تا جایی که می‌تونید، اول از همه روی خودتون کار کنید تا در مواجهه با چنین افرادی زیاد اذیت نشید.
امیدوارم دوستی‌هاتون همیشه برقرار و پایدار باشن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سایت ما
    درباره سایت


    سایت جلوات(جمع جلوه)

    WWW.JALAVAT.IR

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1,390
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,585
  • بازدید ماه : 3,394
  • بازدید سال : 20,138
  • بازدید کلی : 136,252
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    ????? ????? ?? ????? ????